To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Regulacja gaźników

MadJiitensha - 2015-07-01, 22:54

Da rade promo, ale ciasno jest. Gaźnik wychodzi jak serce z klatki piersiowej :-)8

W razie wu mam zdjęcia na których widać jak wężyki są podczepione (polecam zrobić mimo wszystko :D ) Mimo to i tak widzę, że jest tam wiekszy chaos niż był hehe. Niedługo też je zdejmuję więc prośbę mam, promo, Jakbyś mógł zobaczyć jak mocno masz wkręcone śrubki od mixtury. W sensie zakręć je i oblicz ile razy obróciłeś śrubsztykiem. Jeśli oczywiscie możesz. To jutro bym wyjął i ustawił bo kruca słysze, że źle coś smiga.


Zamek ma, i chyba chodzi tutaj o prędkość wpadanego powietrza przy większych prędkościach moje wnioski to:
1. Jak jest poziomo to powietrze wpada mniej równomiernie bo jest wpychane przez pęd powietrza.
2. Guma jest elastyczna więc możliwe, że jest zatykana przy wyższych obrotach by wymusić ciśnienie.
3. Kitajce i ich obliczenia.

promo - 2015-07-02, 12:19

Rozbierał będe dopiero w sobotę:) sprawdzić oczywiście mogę jednak... tak jak pisałem moje gaźniki są rozregulowane według mnie, dodatkowo przy jednym widzę uszkodzony łeb śruby regulacyjnej - pewnie się zapiekła i ktoś ostro z nią walczył - w efekcie ani nie wyregulował gaźnika ani nie ruszył nawet samą śrubką

i to jest też główny powód wyciągania gaźników...

jednakże sprawdzę na pierwszym gaźniku - ten jest wyregulowany raczej ok:)


mimo wszystko gdyby ktoś posiadał informację jakie ustawienia śrubek zaleca producent to byłoby to BARDZO pomocne dla wielu użytkowników :) padło to gdzieś że 2.5 i 2.75 ale czy na pewno to nie wiem..



Co do tej rurki to się zgodzę - przechylona może powodowac wtłaczanie powietrza podczas szybszej jazdy co zaburza skład mieszanki - jednakże nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie ma ona ok 1cm podebrania i nie bardzo jest możliwośc by się przekręciła...

MadJiitensha - 2015-07-02, 13:25

No przydało by się bo ja wyczytałem ze 1.5 hahaha.
promo - 2015-07-02, 14:25

tyle to raczej za mało:)

generalnie z tego co zdążyłem wyczytać to zalezy jakie masz gaźniki - jeśli KEIHIN to zasada jest taka sama jak w VT700s i VT1100 - czyli powinno być ok 2.5 obrotu i 1/4 obrotu więcej na tylni gaźnik

tu więcej info:
http://www.hondashadow.ne...adjustment.html

"On my VT700s and VT1100 I just screw the pilot screw in until it touches the o'ring and then back it out two and a half turns.."

MadJiitensha - 2015-07-03, 12:11

A mi się coś przypomniało i chyba mam pomysł jak dorobić klucz do regulacji gaźników domowym sposobem :D
promo - 2015-07-04, 18:40

No i powalczyłem dziś przy tych gaźnikach, godzinę z samą śrubą od regulacji która była strasznie zmasakrowana, po dużej ilości chemii, grzaniu palnikiem, nacinaniu - wreszcie puściła - fakt faktem muszę zamówić nową ale chociaż będę mógł gaźniki wyregulować...
wkręcona była na maxa więc nie dziwne że zalewało...


@MadJiitensha - sprawdziłem na 1 gaźniku który był ustawiony - jest 2,5 obrotu, więc tak jak było mówione...

Jednak mam kolejne pytanie:
- Czy dysze główne powinny być takie same w obu gaźnikach?

Bo ja w jednym mam 0,75 a w drugim 0,70 ...

japi - 2015-07-05, 09:24

Dla wersji VT125C-X i C-Y tak powinno być:
Przód 70 tył 75
Dla wersji VT125C-1 do C-4 przód i tył 78.

promo - 2015-07-05, 14:25

Wielkie dzięki za odp:)

tak obstawiałem że większa na tył, stąd też te 1/4 obrotu więcej na regulacji :)

MadJiitensha - 2015-07-07, 11:14

Super to idziemy ściągać gaźnik! Dzięki japi!
promo - 2015-07-07, 14:21

Od siebie moge dodać że wstępnie wyregulowałem gaźniki tak jak wyczytałem, tzn
pierwszy na 2,5 obrotu śruby
drugi na 2,75 obrotu

- powiem że chodzi to całkiem nieźle, dużo lepiej niż było wcześniej jednak prawdopodobnie będzie potrzebna drobna korekta - pewnie dlatego że mam zmieniony wydech na dedykowany przelot Mavricka - ale to pojeżdże trochę i obejrzę świece


jeśli ktoś ma "fabrykę" to 2,5 oraz 2,75 powinno być ok

MadJiitensha - 2015-07-07, 14:53

Ja wyregulowałem jak napisał japi, czyli zakręciłem i dałem ~0.7 przód ~0.75 obrotu tył i ciśnie ostro na każdym biegu, w ogole dziwne, wcześniej miałem bardzo ALE TO bardzo odkręcone śruby i wsio smigało, może spalanie mi się zmniejszy? Albo faktycznie powinienem odkrecic do dwóch obrotów.

Mam prawie fabryczny wydech. Pojezdze zobacze.

promo - 2015-07-07, 22:28

Japi pisal mi średnice dysz jakie mają być w gaźnikach a nie liczbę obrotów:D

zobacz świece:D

'obroty' powinny byc tak jak podałem;)

MadJiitensha - 2015-07-08, 01:05

Hahaha. Powinienem to doczytać! Jutro znów kręcimy śrubami :-)8
MARQ - 2015-07-08, 15:42

promo napisał/a:
Od siebie moge dodać że wstępnie wyregulowałem gaźniki tak jak wyczytałem, tzn
pierwszy na 2,5 obrotu śruby
drugi na 2,75 obrotu

- powiem że chodzi to całkiem nieźle, dużo lepiej niż było wcześniej jednak prawdopodobnie będzie potrzebna drobna korekta - pewnie dlatego że mam zmieniony wydech na dedykowany przelot Mavricka - ale to pojeżdże trochę i obejrzę świece


jeśli ktoś ma "fabrykę" to 2,5 oraz 2,75 powinno być ok


a czy ktoś potrafi skutecznie strzelić - jakie ustawienie dla silvertail'i powinno być?

MadJiitensha - 2015-07-09, 23:42

daj po ćwiartce więcej na DB i powinno smigać.
Ja zrobiem jak promo napisałeś i sam nie wiem, czy to przez pozycje siedzącą jakoś inaczej sie zbiera czy jak... z tego co widziałem wydech był cięty zanim kupiłem, a nie miał problemów po odcieciu puchy. Może poprzedni właściciel faktycznie jeździł na pustych jak ja swego czasu i dał większą średnice dysz.

P.s. tęsknie za głośnym wydechem :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group