To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Regulacja gaźników

DrunkenPL - 2016-07-16, 08:12

Na pewno nie był przegrzany. Gruntowany przegląd - z tego co się orientuję to silnik był rozebrany w sensie ROZEBRANY. Wiem, że mechanik sprawdzał wszystko łącznie z wałem więc zakładam, że nie tylko ściągnął "garki" ale był przynajmniej rozpołowiony.

Co do świec raczej bym je wyeliminował :/ wczoraj jeszcze zrobiłem przejazd 20 km, wyłączyłem silnik zaraz po zatrzymaniu i wykręciłem świece - żadna nie była odymiona ani zasyfiona.

Spadek mocy jest "ciągły" czyli w zasadzie nie ma znaczenia czy moto jest zimny czy po dłuższej przejażdżce. Po prostu nie ciągnie tak jak miało to miejsce wcześniej. Dzisiaj jadąc do roboty z biedą udało mi się na 5 trzymać 100 km/h :/ a dodam, że wiatru specjalnego dzisiaj nie ma.

Wczoraj na przejazd próbny wyciągnąłem filtr powietrza i przy okazji go odmuchałem. Specjalnie uwalony nie był ale co mnie bardziej martwi - śmierdzi benzyną. Sądzę raczej, że tak nie powinno być? Co do samej jazdy bez filtra to może minimalny skok mocy był ale nie uznał bym tego za powód.

Znachu - 2016-07-16, 10:21

DrunkenPL przy jakim przebiegu miałeś awarie , też mam sprzęt z 99 dlatego pytam
DrunkenPL - 2016-07-16, 10:24

Ponad 34000 km.
Znachu - 2016-07-16, 10:31

jak kupił swoją maiła 5000 km teraz mam 6 . Moto miało stan jak nie używane ale ile prawdy w moim przebiegu tego nie wie nikt :)

Pewnie prędzej czy później dopadnie mnie problem z łożyskiem. Któryś kolega pracuje jak poprawić fabrykę w smarowaniu felernego łożyska w moto z 99 r . Czekam na relację foto

DrunkenPL - 2016-07-16, 11:00

U mnie łożysko nie było i nie jest źródłem problemu - fakt, że było wymienione bo było już zatarte ale problem leży gdzie indziej.
promo - 2016-07-16, 23:08

Drunken ale na obroty Ci wchodzi?

ciekawe jak z kompresją po remoncie:)

tak na szybko możesz sprawdzić stan membran w gaźnikach

1general1 - 2016-08-10, 19:17

Witam,
Bardzo proszę jak ktoś ma to proszę o zdjęcia wężyków w gaźniku vt125. Nie zrobiłem zdjęcia i nie wiem jak to teraz podłączyć. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Trom - 2016-08-10, 20:34

Najpierw się witamy , a potem prośby składamy ;-) .
1general1 - 2016-08-10, 20:58

Oczywiście. Przepraszam za roztargnienie. To chyba chęć jak najszybszego złożenia motocykla i cieszenia się jazdą. Oczywiście zaległości nadrobione i przywitałem się ze wszystkimi :) Teraz powracam z moją prośbą. Pozdrówki :)
Iceman31 - 2016-08-11, 11:31

Trom napisał/a:
Najpierw się witamy , a potem prośby składamy ;-) .

Przecież napisał - Witam.
To o co Ci ten teges?? ;)

1general1 - 2017-03-18, 07:53

Panowie i panie potrzebuję waszej pomocy gdyż sezon zbliża się nieubłagalnie a moja hania nie może wyjechać :omg: :omg: Więc tak. wyczyściłem gaźniki wszystko poskładałem jak należy a moja hania ma problem z odpalaniem tzn. przedni cylinder. Wygląda to tak łapie na tylni cylinder a z przedniego rura wydechowa zimna. dodam że jak się trochę rozgrzeje tak po 3 min. zaczyna łapać przedni cylinder. Kompresja sprawdzona i jest po 13 atmosfer na każdym cylindrze. Dodam że na ciepłym jak wyjmę ssanie to przedni cylinder zwiększa obroty a tylny gaśnie jakby go zalewało. Nie mam pomysłu co to może być. Synchro zrobione, nie ma możliwości ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej, nie można ustawić iglicy gdyż nie da się jej wyjąć, membrany całe, nawet wymieniłem dyszę wolnych obrotów z 35 na 40 z przodu i dalej to samo. Lewego powietrza nie łapie. Najgorsze że rozebrałem gaźnik z 20 razy i dalej nic. Błagam doradźcie co sprawdzić. Napewno wina gaźnika bo jak obrócę o 180 stopni to działa na odwrót czyli przód chodzi a tył nie. Błagam POMOCY. W prezencie wyśle flaszkę jak ktoś pomoże rozwiązać problem. :toast: :toast:
promo - 2017-03-21, 11:33

zaworki iglicowe sprawdź czy się nie zacinają


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group