VT 700/750/800 - Obrotomierz do VT750 ACE - montaz
Krzysztof - 2013-01-13, 21:10 Temat postu: Obrotomierz do VT750 ACE - montaz Witam, kuplem obrotomierz i chce go zamontowac. Dostalem do niego schemat podalczenia i tak: jeden z przewodow nalezy podlaczyc do minusa cewki zaplonowej. A ja niestety nie wiem, ktora koncowka jest minusowa. Oznaczone sa kolorami zielonym i czarnym. Czy ktos moglby mi pomoc w tej sprawie?
markiz70 - 2013-01-13, 21:33
Jak coś napiszesz tutaj to pomyślę http://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=24
Todek - 2013-01-13, 21:38 Temat postu: Re: Obrotomierz do VT750 ACE - montaz
Krzysztof napisał/a: | Witam, kuplem obrotomierz i chce go zamontowac. Dostalem do niego schemat podalczenia i tak: jeden z przewodow nalezy podlaczyc do minusa cewki zaplonowej. A ja niestety nie wiem, ktora koncowka jest minusowa. Oznaczone sa kolorami zielonym i czarnym. Czy ktos moglby mi pomoc w tej sprawie? |
O ile sobie dobrze przypominam, to z obrotomierza powinny wychodzić 4 przewody:
- zasilanie "+"
- masa "-"
- oświetlenie
- sygnał/impulsy
Przewód od impulsów powinien być podłączony do przewodu którym są podawane na cewkę impulsy z modułu zapłonowego.
Krzysztof - 2013-01-13, 22:17
Ok - zrobione. Sorki, ale nie zauwazylem strony z powitaniem, zaprzatniety upiekszaniem Hanki @;-).
[ Dodano: 2013-01-13, 22:21 ]
[/quote] O ile sobie dobrze przypominam, to z obrotomierza powinny wychodzić 4 przewody:
- zasilanie "+"
- masa "-"
- oświetlenie
- sygnał/impulsy
Przewód od impulsów powinien być podłączony do przewodu którym są podawane na cewkę impulsy z modułu zapłonowego.[/quote]
Tak, zgadza sie z obrotomierza wychodza 4 przewody. Plus, masa, oswietlenie i ostatni do "minusa" cewki. Ktory to minus na cewce?
markiz70 - 2013-01-13, 23:19
Krzysztof napisał/a: |
Ok - zrobione. Sorki, ale nie zauwazylem strony z powitaniem, zaprzatniety upiekszaniem Hanki @;-).
[ Dodano: 2013-01-13, 22:21 ]
| O ile sobie dobrze przypominam, to z obrotomierza powinny wychodzić 4 przewody:
- zasilanie "+"
- masa "-"
- oświetlenie
- sygnał/impulsy
Przewód od impulsów powinien być podłączony do przewodu którym są podawane na cewkę impulsy z modułu zapłonowego.[/quote]
No to teraz szykuj się na rachunek od Todka
No to czekaj teraz na rachunek od Todka
No to teraz czekaj na rachunek od Todka
Tak, zgadza sie z obrotomierza wychodza 4 przewody. Plus, masa, oswietlenie i ostatni do "minusa" cewki. Ktory to minus na cewce?[/quote]
Krzysztof - 2013-01-19, 00:05 Temat postu: Re: Obrotomierz do VT750 ACE - montaz
Todek napisał/a: | Krzysztof napisał/a: | Witam, kuplem obrotomierz i chce go zamontowac. Dostalem do niego schemat podalczenia i tak: jeden z przewodow nalezy podlaczyc do minusa cewki zaplonowej. A ja niestety nie wiem, ktora koncowka jest minusowa. Oznaczone sa kolorami zielonym i czarnym. Czy ktos moglby mi pomoc w tej sprawie? |
O ile sobie dobrze przypominam, to z obrotomierza powinny wychodzić 4 przewody:
- zasilanie "+"
- masa "-"
- oświetlenie
- sygnał/impulsy
Przewód od impulsów powinien być podłączony do przewodu którym są podawane na cewkę impulsy z modułu zapłonowego. |
Fajnie,fajnie tylko ktory to przewod?
[ Dodano: 2013-01-18, 23:13 ]
Miales pomyslec a straszusz Todkiem.
robrob - 2013-01-19, 07:30
99.9% przypadków kable "-" oznaczone są kolorem czarnym
Todek - 2013-01-19, 08:44
robrob napisał/a: | 99.9% przypadków kable "-" oznaczone są kolorem czarnym |
Z tym, że nie koniecznie. Mogą być brązowe, lub w przypadku motocykli Hondy ciemnozielone.
Z tego co sobie przypominam, to w Twoim moto do cewek, chyba idzie przewód wspólny dla obydwu w kolorze czarno-białym oraz do cewki przedniego cylindra przewód w kolorze niebiesko-żółtym, a do cewki tylnego cylindra przewód w kolorze żółto-niebieskim. Przewód "sygnałowy" z obrotomierza trzeba podłączyć do któregoś z tych 2 przewodów.
Krzysztof - 2013-01-19, 16:31
Todek napisał/a: | robrob napisał/a: | 99.9% przypadków kable "-" oznaczone są kolorem czarnym |
Z tym, że nie koniecznie. Mogą być brązowe, lub w przypadku motocykli Hondy ciemnozielone.
Z tego co sobie przypominam, to w Twoim moto do cewek, chyba idzie przewód wspólny dla obydwu w kolorze czarno-białym oraz do cewki przedniego cylindra przewód w kolorze niebiesko-żółtym, a do cewki tylnego cylindra przewód w kolorze żółto-niebieskim. Przewód "sygnałowy" z obrotomierza trzeba podłączyć do któregoś z tych 2 przewodów. |
Dzieki za wskazowki , podlaczylem i dziala!
Teraz mozna zaczac kombinowac co znowu ulepszyc
Zdzisiek_Rogal - 2013-01-19, 21:57
mógł byś dać zdjęcia zamontowanego obrotomierza ? i ewentualnie instalacji
Krzysztof - 2013-01-20, 01:11
Zdzisiek_Rogal napisał/a: | mógł byś dać zdjęcia zamontowanego obrotomierza ? i ewentualnie instalacji |
Link do strony na allegro, gdzie kupilem obrotomierz: http://allegro.pl/stalowy...942380261.html.
W srodku jest schemat podlaczenia
Sa cztery przewody:
- zielony, podlaczylem do zolto-niebieskiego przewodu cewki pierwszego cylindra, pod zbiornikiem
- czarny "masa" - podlaczylem do sruby mocujacej cewke do ramy
- niebieski - do brazowego przewodu, ktory jest w kostce laczacej instalacje z predkosciomierzem i kontrolkami. Jak odkrecisz cztery sruby mocujace panel predkosciomierza to pod spodem znajdziesz kostke.
- czerwony - podlaczylem do czerwono-niebieskiego przewodu, ktory biegnie od stacyjki (razem ze swoimi dwoma kuplami pod prawa puszke), tam tez jest kostka, do ktorej mozna sie wpiac.
To wszystko - gotowe
Zibi665 - 2013-01-20, 09:16
Niestety, Twoja aukcja jest już usunięta z Allegro i nic nie widać, znaczy obrotomierza.
Alabaster - 2013-01-20, 14:16
Wrzuć fotkę po zamontowaniu.
Ciekawym jak wygląda na moto a nie w katalogu
Krzysztof - 2013-01-20, 14:41
Szukajcie na allegro obrotomierza do silnika dwucylindrowego czterosuwowego do 8 tys obrotów.
Fotkę dodam, kiedy kupie odpowiednie mocowanie, bo z tym co mam źle wygląda.
Zdzisiek_Rogal - 2013-01-27, 12:03
Dzięki Krzysztof :) wszystko jasne . Teraz tylko poszukać aukcji i może zamontuje jak mnie cena nie odstraszy :P
|
|
|