To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - Spalanie

AJK - 2009-05-28, 12:21

Ja zmieniam każdy bieg przy ok 2000-2500 obr/min. Silnik jest na tyle elastyczny że przy 50/h na 5-tym biegu pracuje bez wysiłku,stuków itp , ale najlagodniej idzie przy 60-70/h na 5-tym biegu.
Złoty - 2009-05-28, 12:35

U mnie nie ma zadnego obrotomierza, wiec ciezko bedzie okreslic jak to wyglaa w moim Cieniu.
AJK - 2009-05-28, 12:44

Złoty napisał/a:
U mnie nie ma zadnego obrotomierza, wiec ciezko bedzie okreslic jak to wyglaa w moim Cieniu.

Na słuch, na słuch ..Złoty.....jak sie rozjeżdzisz to wyczujesz i usłyszysz. :-D

Na jedynce rusz do 20/h i co ok. 10 km więcej na liczniku-zmieniaj wyżej...tylko łagodnie dodawaj gazu.Zobaczysz jak to słychać i jak to działa :-D

Złoty - 2009-05-28, 13:05

No w mym Cieniu na 5tce przy 70km/h wyczuwam, ze jest to za malo. Gdy chce przyspieszyc, to silnik dostaje wibracji... za wysoki bieg przy tej predkosci. Podobno 5ka, to nadbieg na trase, wiec dziwne jest dla mnie jazda na niej powiedzmy w miescie.

Inna rzecz, ze jezdze praktycznie zawsze z plecaczkiem... wiec jest to jakies dodatkowe obciazenie.

KrisZbro - 2009-05-28, 20:48

hugenot napisał/a:
Na trasie przy braku skrupułów w odkręcaniu manetki - 5,4 do 5,8 L

Na trasie przy spokojnej jeździe w ogonku za rozważnymi kolegami - 4,4 do 4,6 L

Z jednej strony na drugą Katowic - w korkach, przeciskając się między autami, z niezliczoną ilością świateł po drodze - 6,4 do 7 L

A masz wersje USA czy EU, bo cosik mało pali? Moja w zeszły sezonie schodziła do 5l/100km a w tym zawsze powyżej 6l/100km ale jeżdżę krótsze trasy i mniej spokojnie.

skipolo - 2009-05-28, 21:16

No moja mieści się pomiędzy 5-6,5 litra, przy umiarkowanej jeździe, ale u mnie jest trochę górek. Aczkolwiek uważam, że mam trochę zbyt bogatą mieszankę bo po odpaleniu na ścianie za wydechem zostają czarne plamy. Może ktoś miał też coś takiego u siebie? Ja podejrzewam tutaj nie wyregulowane gaźniki.
potfur - 2009-05-28, 21:41

Moja przez 450km spalała ok. 5/100. Styl jazdy... przez pierwsze 30km bardzo delikatnie, potem cieszyłem się możliwościami ;-)
KrisZbro - 2009-05-28, 21:45

skipolo napisał/a:
No moja mieści się pomiędzy 5-6,5 litra, przy umiarkowanej jeździe, ale u mnie jest trochę górek. Aczkolwiek uważam, że mam trochę zbyt bogatą mieszankę bo po odpaleniu na ścianie za wydechem zostają czarne plamy. Może ktoś miał też coś takiego u siebie? Ja podejrzewam tutaj nie wyregulowane gaźniki.

Będąc na ostatniej giełdzie w Katowicach obejrzałem sobie Twój moto. Ciekaw byłem jak chodzi ale nie było w pobliżu właściciela. Zastanawiał mnie tylko czemu masz jeszcze zasmarowane na niebiesko białe pasy na oponach a ty chyba dopiero co oponki nabyłeś.

Spalanie jest w normie to i regulacja gaźnika będzie chyba też ok. Motorek zapala się zazwyczaj na ssaniu więc musi być trochę za dużo paliwa. Na zimnym silniku to raczej normalne że trochę sadzy, pary i paliwa poleci na początku z wydechu. Gorzej jakby kopcił przy każdym dodaniu gazu.

maly_tomi - 2009-05-28, 23:05

Mój średnio w sezonie pali 5,3-5,5 l/100km czasami schodzi do 4,5l, a czasami nawet 6,5 spali. Ale ja mam bardzo ciężką rękę... moja prędkość w mieście to z reguły 50-60mph, a poza miastem 75-90mph. Wiec i spalanie jest duże :P
Wytrych - 2009-05-29, 11:38

Skipolo przejedź się jakieś 10 km albo dobrze rozgrzej maszyne potem zgaś i wykręć świece, jak będą okopcone (czarne) to napewno za bogata mieszanka.
ANGEL 66 - 2009-05-29, 14:00

Witajcie! U mnie przy prędkości 130km/h na autostradzie spalił 5l/100km, miałem plecaczek i dwa duże worki. W mieście i na krótkich trasach ok 6l/100km. Zawsze sobie licze ok 5,5-6,0l/100km a odkręcam znacznie hahaha. Pozdr....
skipolo - 2009-05-31, 10:34

No, właśnie wtedy zakupowałem te opony, a w między czasie pewnie na jakiś obiadek poszedłem. Co do świec to dobra sugestia, będę to sprawdzać w najbliższym czasie.

A co do ssania, czy w waszych też tak jest, że po odkręceniu ssania obroty nie wzrastają?

W garażu stoją jeszcze inne moto, u nich po odkręceniu ssania obroty delikatnie wzrastają(co wydaje mi się całkiem naturalne), u mnie zostają na tym samym poziomie.

maly_tomi - 2009-05-31, 12:19

U mnie po dodaniu ssania obroty wzrastają.
skipolo - 2009-05-31, 12:25

No to może tutaj jest jakiś problem. Paliwa dostaje więcej, a obroty nie wzrastają i dlatego wyrzuca część niespalonego paliwa. Super by było to dokładnie zobaczyć na żywo i porównać. Może dokładnie wytłumaczę, u mnie też "rosną", ale tak dziwnie, zupełnie inaczej niż w innych moto. Nie ma takiego przyrostu obrotów, jak dla mnie to może z 50 obrotów i tyle. Dziwne. Co odpowiada za regulacje tego?
Wytrych - 2009-05-31, 12:30

u mnie po dodaniu ssania też rosną...zresztą w puszce mam tak samo...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group