To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - Spalanie

Kempes - 2008-06-30, 19:35
Temat postu: Spalanie
Witam,

Powiedzcie, jakiego spalania na 100km powinienem się spodziewać w hondzie VT1100 Sabre z 2005r.? W danych technicznych się nie doszukałem.

opel3366 - 2008-06-30, 21:40

6 - 7 lit / 100 km ,niestety :-/
Rocker - 2008-06-30, 21:47

Nie wiem jak to jest w Sabre ale w moim 1100 z 94r spalanie waha się od 4 przy spokojnej jeździe do 7 przy odkręcaniu. Tak zazwyczaj to mieści się w 5,5 litrach/100km.
Kempes - 2008-06-30, 23:18

A jaki wpływ na spalanie mogą mieć nieoryginalne wydechy? Gość od którego kupiłem zamontował Vince&Hines i są dosyć głośne, w zasadzie to wygląda tak jakby były puste rury. To może jeszcze zwiększyć spalanie?
Rocker - 2008-07-01, 08:40

Ja mam nieoryginalne. Nie jeździłem nigdy na oryginalnych więc nie mam porównania.
michorg - 2008-07-01, 21:57

Ostatnio na rajdzie do Danii, z Pasażerką i sporym bagażem moja Shadi z 1987 (to już model ACE taki jak był do połowy 1995) zhajcowała najmniej 4,9 - przy spokojnej, równej jeździe bez przystanków między tankowaniami,

max 6,2 kiedy tułalismy się po Hamburgu ciągle gubiąc drogę.

Średnie spalanie oscylowało w okolicach 5,2 - 5,5 litra.

Dla ciekawostki powiem że kolega na Drag Starze 1100, z żoną i bagażem na każdym tankowaniu wlewał do baku równo 0,1 litra więcej ode mnie)

Jechał też w mojej grupie Kolega na C2-ce - to już taki sam silnik jak w Sabrinie, jechał sam (z bagażem) i twierdził, że nie udało mu się zejść poniżej 6,5 litra.

Z moich rozmów z Shadowistami wynika, że silniki VT1100 do 1995 roku (czterobiegowe) są o średnio 1 - 1,5 litra ekonomiczniejsze od tych nowszych (Spirit, C2, C3 - pięciobiegowych).

Mój rekord niskiego spalania padł kiedy w tym roku z kolegą Darkiem lecieliśmy przez Łódź na Jasną Górę, jazda była spokojna - do 110 km/h bez wariactw, z dobrym chłodzeniem silnika bo większą część drogi lało, wyszło naszym maszynom identycznie - ... - 4,2 litra !!!!!!

Anonymous - 2008-07-01, 22:13

Gdzieś wyczytałem w opisach ze model Spirit 1100 spala od 4,5 do nawet 9 l/100 . Mój przy jezdzie mieszanej ze znaczna przewaga na trasie przy spokojnej jeżdzie z predkością sporadycznie przekraczajacą 100/h spala w granicach 5/100. Myśle ze Sabre nie powinna wziąść więcej .
Cezar - 2008-07-02, 10:48

W danych technicznych VT500C piszą że ten sprzęt pali 7l/100km. Więc nie warto się sugerować takimi danymi, przy ostrej jeździe moja 500tka pali 4l/100km do 4,5l/100km a spokojnie jeżdżąc udawało mi się zejść i do 3l/100km!!
Endru - 2008-07-05, 00:15

Moja maszynka tj. 1100 C2 1995 w Bieszczadach jeżdżąc we dwoje ale cholernie spokojnie i to mój ekonomiczny rekord - 4,2l , a jak cały czas wykręcam max hulając 150-180km/h i to też rekord wyszedł mi 8,7l na 100km.. Jadąc średnio 110/120 spalanko wychodzi 5,5-6l..
Mateusz - 2008-07-07, 07:37

Cezar napisał/a:
W danych technicznych VT500C piszą że ten sprzęt pali 7l/100km. Więc nie warto się sugerować takimi danymi, przy ostrej jeździe moja 500tka pali 4l/100km do 4,5l/100km a spokojnie jeżdżąc udawało mi się zejść i do 3l/100km!!


Cezar, ale Twoja to wyjątek, niedługo zacznie produkować :-)

Anonymous - 2008-07-13, 22:04

MOJE MALEŃSTWO PALI TYLE ILE WLEJE :-)8 A POWAŻNIE TO ŚREDNIO 5,5 l. I MOIM SKROMNYM ZDANIEM TO JEST SUPER :!: BO JESZCZE PAMIĘTAM CZASY CZ350 KTÓRA ŁYKAŁA NIEWIELE MNIEJ :-)8
Divastion - 2008-07-13, 23:31

Arek :-D powiem Ci tylko, że jak dostałem swoją MZ-tę 250 Etz po raz pierwszy w ręce to paliła mi 11,5l/100km :lol: także po wszelakich wymianach, regulacjach zeszedłem do 5,8l :chytrusek:
Lbzdz - 2008-07-14, 19:50

Ja co prawda z 1100 nie mam wiele wspólnego ale moja 750 choćby nie wiem jak ostro jeździć powyżej 5,8 nie ciągnie. mój standard to 5,2-5,3.

W moim pierwszym sezonie w życiu 4,5 ale po latach nie mogę powiedzieć żeby to była jazda

Anonymous - 2008-07-14, 19:59

mnie w vt700 z 84 przy jezdzie okolo 100-120 km/h w 2 osoby pali 4,8 na 100 km ;)
Złoty - 2009-05-28, 12:03

NIe bede zaczynal nowego watku, gdyz temat pokrewny.....

Macie jakies mniej wiecej stale predkosci, przy ktorych zmieniacie biegi na coraz wyzsze?

Chodzi mi nie o dynamike, a o zminimalizowanie spalania. 5tke mozna by wrzucac juz od 80-90km/h, a jak jakies wyprzedzanie czy cus, to i przy 120km/h moznaby.

Ktos sie wogole kiedys tym zainteresowal? :koso: Ja szczerze mowiac RAz tylko sprawdzilem ile mi spalil po 100km jazdy w cyklu mieszanym (miasto/trasa) i wyszlo mi ok 6,4L przy jezdzie w 2 osoby. Moto byl jeszcze nie obwieszony kuframi, gmolami, lightbarami i innym balastem.

Ogolnie zauwazylem, ze silnik jak na moje oko/ucho najzdrowiej pracuje przy predkosciach:

3bieg - 50km/h

4bieg - 70km/h

5bieg - 95km/h i wiecej :mrgreen:

Paredni temu zalalem na full i jezdze jak wariat :twisted: (tzn dynamicznie). Po 100km sprawdze ile ubylo.

Nast razem zrobie to samo, ale sprawdze przy jedzie w stylu "emeryta" :mrgreen:

Ciekawe co z tego wyniknie...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group