Dane
techniczne |
|||
Pojemność cylindrów |
798 ccm |
Układ cylindrów |
V-Twin, kąt rozwarcia 45˚ |
Średnica tłoka/skok tłoka |
79,5 x 80,6 mm |
Moc |
45,2 kW (61,4 KM) przy 6500 obr/min |
Maks. moment obrotowy |
70 Nm przy 5000 obr/min |
Stopień sprężania |
9,4:1 |
Ciśnienie w cylindrze |
1275 ±196 kPa (13 ±2 kg/cm3) |
Przeniesienie napędu |
przegub Cardana, wał napędowy |
Sprzęgło |
mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie |
Ilość przełożeń skrzyni biegów |
4 |
Rozrząd |
OHC, łańcuchy rozrządu |
Zawory |
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy) |
Luzy zaworów |
nie dotyczy - hydrauliczne kasowanie luzów |
Chłodzenie |
wodne (ciecz chłodząca) |
Osiągi
|
|
Prędkość maksymalna |
b.d. |
Przyspieszenie 0-100km/h |
b.d. |
Zużycie paliwa |
b.d. |
Wymiary
|
|
długość |
2310 mm |
szerokość |
810 mm |
wysokość |
1190 mm |
prześwit |
145 mm |
wysokość siedzenia |
710 mm |
rozstaw osi |
1605 mm |
Pochylenie główki ramy |
33˚ |
Waga (bez płynów/gotowy do drogi) |
228 kg/243 kg |
Dopuszczalna masa całkowita |
404 kg |
Gaźnik (2
szt.) |
|
Typ |
VDGGA (Calif.* VDGHA), śr. gardzieli 36 mm |
Dysza główna przód/tył |
112/112 |
Dysza biegu jałowego |
38 |
Poziom pływaka |
9,0 mm |
Śruba wolnych obrotów |
2 obr. |
Wolne obroty |
1000 ±100 (Calif.* 1100±100) |
Przednie koło
|
|
Hamulec |
tarczowy, średnica tarczy: 296 mm |
|
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy |
Opona |
100/90-19 57 S |
Zalecane ciśnienie |
225 kPa |
Tylne koło
|
|
Hamulec |
bębnowy, średnica robocza szczęk: 180 mm |
Opona |
140/90-15 77S |
Zalecane ciśnienie |
225 kPa (z pasażerem/obciążeniem 280 kPa) |
Materiały
eksploatacyjne |
|
Zbiornik paliwa |
12,0 l (w tym 2,5 l rezerwa); Etylina 95 (paliwo min. 86 oktan) |
Pojemność układu chłodzenia |
1,83 l (w tym - 0,27 l zbiorniczek wyrównawczy) |
Płyn chłodzący |
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana) |
Olej silnikowy |
2,9 l (z filtrem 3l, całkowita 3,5 l); zalecany: SAE 10W40 API SE-SF |
Olej przekładni głównej |
130 ml (całkowita 150 ml), SAE 80 W |
Płyn hamulcowy |
DOT4 |
Płyn układu sterowania sprzęgła |
DOT4 |
Amortyzator przedni |
445 ml/goleń; olej (zalecany) SAE 15W (ATF) |
Ciśnienie w amortyzatorze przednim |
0-6 psi maks. 43 psi |
Akumulator |
12V 14Ah |
Alternator |
340W/5000 obr/min. |
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.) |
NGK: DPR7EA-9, DENSO: X22EPR-U9 przerwa: 0,8-0,9 mm |