Dane techniczne

Honda VT600 C Shadow (1997-1998)

POWRÓT

Pojemność cylindrów
583 ccm
Układ cylindrów
V-Twin, kąt rozwarcia 52˚,
czopy wału przestawione o 76˚
Średnica tłoka/skok tłoka
75,0 x 66,0 mm
Moc
- kW (- KM) przy - obr/min
Maks. moment obrotowy
- Nm przy - obr/min
Stopień sprężania
9,2:1
Ciśnienie w cylindrze
1324 ±98kPa (13,5 ± 1 kgf/cm2)
Przeniesienie napędu
łańcuch (zębatki: -/- zęby, łańcuch - ogniw)
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Ilość przełożeń skrzyni biegów
4
Rozrząd
SOHC, łańcuchy rozrządu
Zawory
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy)
Luzy zaworów
ssące: 0,15 ± 0,02 mm, wydechowe: 0,20 ± 0,02 mm
Chłodzenie
wodne (ciecz chłodząca)
Osiągi
 
Prędkość maksymalna
- km/h (dane fabryczne)
Przyspieszenie 0-100km/h
- s
Zużycie paliwa
ok. - l/100km
Wymiary
 
długość
2310 mm
szerokość
890 mm
wysokość
1125 mm
prześwit
140 mm
wysokość siedzenia
690 mm
rozstaw osi
1605 mm
Pochylenie główki ramy
35˚
Waga (bez płynów/gotowy do drogi)
199 kg/213 kg
Dopuszczalna masa całkowita
b/d 
Gaźnik (2 szt.)
 
Typ
CV (Constant Velocity) śr. gardzieli 34 mm
Dysza główna
115
Dysza biegu jałowego
40
Poziom pływaka
7,0 mm
Śruba wolnych obrotów
patrz dodatek
Wolne obroty
1200 ±100
Przednie koło
 
Hamulec
tarczowy, średnica tarczy: 296 mm
 
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy
Opona
100/90-19 57 S
Zalecane ciśnienie
200 kPa
Tylne koło
 
Hamulec
bębnowy, średnica robocza szczęk: 160 mm
Opona
170/80-15 77S 
Zalecane ciśnienie
200 kPa (z pasażerem/obciążeniem 250 kPa)
Materiały eksploatacyjne
 
Zbiornik paliwa
11,0 l (w tym 3,4 l rezerwa); Etylina 95
Pojemność układu chłodzenia
1,6 l (w tym 0,4 l zbiorniczek wyrównawczy)
Płyn chłodzący
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana)
Olej silnikowy
wymiana 2,1 l (z filtrem 2,25, całkowita 2,8 l);
SAE 10W40 API SE-SF
Olej przekładni głównej
n/d
Płyn hamulcowy
DOT4
Amortyzator przedni
449 ml/goleń; olej SAE 7,5 (ATF)
Ciśnienie w amortyzatorze przednim
n/d
Akumulator
12V 8Ah
Alternator
345W/5000 obr/min.
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.)
standard
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9
przerwa: 0,8-0,9 mm
niskie temperatury użytkowania
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9
przerwa: 0,8-0,9 mm
zalecane przy długich trasach
NGK: DPR9EA-9, DENSO: X27EPR-U9
przerwa: 0,8-0,9 mm


Dodatek - ustawienie śruby skladu mieszanki
Usunąć zabezpieczenie (zaślepkę) śruby.
Wkręcić śrubę do wyczuwalnego oporu (zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara).
Odkręcić o 1 i 1/4 obrotu.
Uruchomić i rozgrzać silnik przez ok. 10 minut.
Ustawić "wolne" obroty silnika na 1200 ±100 obr./min. (zalecane użycie obrotomierza warsztatowego).
Wykręcić śrubę o 1/2 obrotu.
Jeśli obroty silnika zwiększą się o ponad 50 obr./min. wykręcić śrubę o kolejne 1/2 obrotu aż obroty przestaną wzrastać.
Ustawić ponownie "wolne" obroty silnika na 1200 ±100 obr./min.

Wkręcić śrubę gaźnika przedniego cylindra aż obroty spadną o 50 obr./min.
Wykręcić śrubę o 1 obrót.
Ustawić ponownie "wolne" obroty silnika na 1200 ±100 obr./min.

Wkręcić śrubę gaźnika tylnego cylindra aż obroty spadną o 50 obr./min.
Wykręcić śrubę o 1 obrót.
Ustawić ponownie "wolne" obroty silnika na 1200 ±100 obr./min.

Zabezpieczyć śruby zaślepkami.



POWRÓT : DO GÓRY

Uwaga! Autorzy strony dołożyli wszelkich starań i dokonali wszelkich
możliwych weryfikacji, aby przedstawione tu dane były zgodne
z faktycznymi, nie mogą jednak gwarantować tego w 100%.