Dane
techniczne |
|||
Pojemność cylindrów |
491 ccm |
Układ cylindrów |
V-Twin, kąt rozwarcia 52˚, czopy przestawione o 76˚ |
Średnica tłoka/skok tłoka |
71,0 x 62,0 mm |
Moc |
37 kW (50 KM) przy 8500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy |
47 Nm przy 7000 obr/min |
Stopień sprężania |
10,5x1 |
Ciśnienie w cylindrze |
1176 ±196 kPa |
Przeniesienie napędu |
przegub Cardana, wał napędowy |
Sprzęgło |
mokre, wielotarczowe |
Ilość przełożeń skrzyni biegów |
6 (5 + nadbieg) |
Rozrząd |
OHC, łańcuchy rozrządu |
Zawory |
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy) |
Luzy zaworów ssące/wydechowe |
0,1 mm/0,1 mm |
Chłodzenie |
wodne (ciecz chłodząca) |
Osiągi
|
|
Prędkość maksymalna |
187 km/h (dane fabryczne) |
Przyspieszenie 0-100km/h |
5,7 s |
Zużycie paliwa |
4,5 - 9,5 l/100km |
Wymiary
|
|
długość |
2225 mm |
szerokość |
840 mm |
wysokość |
1200 mm |
prześwit |
160 mm |
wysokość siedzenia |
770 mm |
rozstaw osi |
1480 mm |
Pochylenie główki ramy |
56,5˚ |
Waga (bez płynów/gotowy do drogi) |
179 kg/293 kg |
Dopuszczalna masa całkowita |
386 kg |
Gaźnik (2
szt.) |
|
Typ |
Keihin, podciśnieniowy, śr. gardzieli 32 mm |
Dysza główna przód/tył |
118/125 |
Dysza biegu jałowego |
38 |
Poziom pływaka |
6,8 mm |
Śruba wolnych obrotów |
2,25 obr. |
Wolne obroty |
1100 ±100 |
Przednie koło
|
|
Hamulec |
tarczowy, średnica tarczy: 238 mm |
|
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy |
Opona |
3,50S-18-4PR (100/90-18) |
Zalecane ciśnienie |
200 kPa |
Tylne koło
|
|
Hamulec |
bębnowy, średnica robocza szczęk: 150 mm |
Opona |
130/90-16 67 S |
Zalecane ciśnienie |
200 kPa (z pasażerem/obciążeniem 250 kPa) |
Materiały
eksploatacyjne |
|
Zbiornik paliwa |
12,5 l (rezerwa: 2l) |
Pojemność układu chłodzenia |
2 l |
Płyn chłodzący |
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana) |
Olej silnikowy |
2,3 l (z filtrem 2,5 l, całkowita 3 l); SAE 10W40 API SE-SF |
Olej przekładni głównej |
120 ml; SAE 90 |
Płyn hamulcowy |
DOT4 |
Amortyzator przedni |
390 ml/goleń; olej SAE 7,5 (ATF) |
Ciśnienie w amortyzatorze przednim |
0-40 kPa (maksymalnie 300 kPa) |
Akumulator |
12V 12Ah |
Alternator |
350 W |
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.) |
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9 przerwa: 0,8-0,9 mm |