Dane
techniczne |
|||
Pojemność cylindrów |
1099 ccm |
Układ cylindrów |
V-Twin, kąt rozwarcia 45˚, czopy przestawione o 90˚ |
Średnica tłoka/skok tłoka |
87,5 x 91,4 mm |
Moc |
57,7 kW (78,4 KM) przy 6500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy |
98 Nm przy 4500 obr/min |
Stopień sprężania |
9,0x1 |
Ciśnienie w cylindrze |
1100 - 1500 kPa |
Przeniesienie napędu |
przegub Cardana, wał napędowy |
Sprzęgło |
mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie |
Ilość przełożeń skrzyni biegów |
5 (4 + nadbieg) |
Rozrząd |
OHC, łańcuchy rozrządu |
Zawory |
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy) |
Luzy zaworów |
nie dotyczy - hydrauliczne kasowanie luzów |
Chłodzenie |
wodne (ciecz chłodząca) |
Osiągi
|
|
Prędkość maksymalna |
186 km/h (dane fabryczne) |
Przyspieszenie 0-100km/h |
5,6 s |
Zużycie paliwa |
4,5 - 9,5 l/100km |
Wymiary
|
|
długość |
2325 mm |
szerokość |
810 mm |
wysokość |
1230 mm |
prześwit |
135 mm |
wysokość siedzenia |
750 mm |
rozstaw osi |
1610 mm |
Pochylenie główki ramy |
57˚ |
Waga (bez płynów/gotowy do drogi) |
245 kg/264 kg |
Dopuszczalna masa całkowita |
b/d |
Gaźnik (2
szt.) |
|
Typ |
Keihin, podciśnieniowy, śr. gardzieli 36 mm |
Dysza główna przód/tył |
-/- |
Dysza biegu jałowego |
-- |
Poziom pływaka |
9,0 mm |
Śruba wolnych obrotów |
3,0 obr. |
Wolne obroty |
1000 ±100 |
Przednie koło
|
|
Hamulec |
dwie tarcze, średnica tarczy: 336 mm |
|
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy |
Opona |
110/90-18 61 H |
Zalecane ciśnienie |
225 kPa |
Tylne koło
|
|
Hamulec |
bębnowy, średnica robocza szczęk: 180 mm |
Opona |
140/90-15 70 H |
Zalecane ciśnienie |
225 kPa (z pasażerem/obciążeniem 280 kPa) |
Materiały
eksploatacyjne |
|
Paliwo Pojemność zbiornika |
Etylina 95 (min. 91 oct.) 15,0 l |
Olej silnikowy |
SAE 10W40 API SE-SF 3,3 l (całkowita 3,8 l) |
Olej przekładni głównej |
SAE 80W 130 ml (całkowita 150 ml) |
Układ chłodzenia |
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana) 2,2 l (w tym 0,34 l zbiorniczek wyrównawczy) |
Płyn hamulcowy |
DOT 4 |
Płyn układu sprzęgła |
DOT 4 |
Olej w zawieszeniu przednim |
SAE 10W 415 ml/goleń |
Ciśnienie w amortyzatorze przednim |
0-40 kPa (maksymalnie 300 kPa) |
Świece zapłonowe |
standard: NGK: DPR7EA-9, DENSO: X22EPR-U9 2 szt./cyl.; przerwa: 0,8-0,9 mm |
Akumulator |
12V 16Ah |
Alternator |
329 W przy 5000 obr/min |